Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Letöltés és nyomtatás: DELLA_PRINT_Kft_ászf_webshop_20210422.pdf

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

a DELLA PRINT Kft. www.dellaprint.hu webáruházában 

folytatott kereskedelmi tevékenységével kapcsolatban

 

(2021. április 22-től hatályos)

 

  1. BEVEZETÉS

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) szabályozzák a DELLA PRINT Számítás és Irodatechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság (cégjegyzékszám: 01-09-708257, székhely: 1117 Budapest, Budafoki út 60. (a továbbiakban: „Társaság”) által üzemeltetett www.dellaprint.hu weboldalon elérhető webáruház (a továbbiakban „Webáruház”) használatát, működését, amelynek során lehetőség van a Webáruház kínálatában levő termék (a továbbiakban: „Termék” vagy „Termékek”) megvásárlására.

 

A Webáruházban történő vásárlással Társaságunk és a vásárló (a továbbiakban: „Vásárló”) között Szerződés (a továbbiakban: „Szerződés”) jön létre. A Szerződés tartalmát jelen ÁSZF, a vonatkozó jogszabályok és a Webáruház felületén található adott termékre vonatkozó részletes tájékoztatás határozza meg. Az ÁSZF a Társaságunk és Vásárló között létrejövő Szerződés részét képezi. A Vásárló a jelen ÁSZF-et a vásárlás előtt köteles megismerni és azt elfogadni.

 

Társaságunk és a Vásárló között létrejövő Szerződés írásba foglalt Szerződésnek minősül, az a Társaságunk által a rendelésszám hozzárendelésével iktatásra kerül, utóbb hozzáférhető. Társaságunk a Vásárló írásbeli kérelmére tájékoztatást nyújt a Szerződés tartalmáról.

 

Társaságunk nem rendelkezik magatartási kódexszel. A Szerződés nyelve a magyar.

 

  1. TÁRSASÁGUNK ADATAI

 

Cégnév: DELLA PRINT Számítás és Irodatechnikai Korlátolt Felelősségű Társaság

Cégjegyzékszám: 01-09-708257

Nyilvántartó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Székhely: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Adószáma: 12885165-2-43

E-mail: iroda@dellaprint.hu

Telefonszám: +36 (1) 216 6777

Honlap: www.dellaprint.hu

 

  1. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

 

Hétfőtől –pénteking 8-16 óra között

1117 Budapest, Budafoki út 60.

E-mail: iroda@dellaprint.hu

Telefon: +36 (1) 216 6777

Fax szám: +36 (1) 218-6171

Internetes portál címe: www.dellaprint.hu

Chat szolgáltatás a weboldalról elérhető.

 

 

 

 

  1. FOGALMAK

 

Termék: a Webáruházban kínálatában szereplő értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi.

 

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

 

Felek: Társaságunk és a Vevő együttesen.

 

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.

 

Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén a Polgári Törvénykönyv szerinti,

a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint

b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.

 

Szerződés: Társaságunk, mint eladó és a Vásárló, mint vevő között a Webáruházon keresztül távollevők közötti kommunikációt lehetővé tevő eszköz) igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés.

 

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

 

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében - szerződés megkötése érdekében - szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz.

 

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

 

Vásárló: a Webáruházon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő természetes vagy jogi személy, vagy jogi személynek nem minősülő társaság.

 

  1. TÁJÉKOZTATÁS A TERMÉK LÉNYEGES TULAJDONSÁGAIRÓL

 

A Webáruházban megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termék mellett szereplő tájékoztatóban adunk részletes leírást. Az egyes termékekre vonatkozó leírások tájékoztató jellegűek, a képek pedig esetenként illusztrációk!

 

A raktárkészlet változásai miatt előfordulhat, hogy egyes termékek annak ellenére „raktáron” lévőként szerepelnek, hogy valójában nincsenek raktáron. Az ilyen esetekért a Társaságunk felelősséget nem vállal, Társaságunk az ilyen helyzet felismerését követően tájékoztatja a Vásárlót.

 

Ha a vásárlás előtt a termékkel kapcsolatban kérdés merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésre. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - a magyar nyelvű terméktájékoztatóját és használati utasítását a termékhez mellékeljük. Ha a Vásárló véletlenül nem kapná kézhez, a termékkel együtt a kötelező használati utasítást, azt kérjük haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunkon.

 

Amennyiben a vásárlónak a Webáruházban található bármely termék minőségével, alapvető biztonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

 

  1. ÁRAK

 

Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk. Egyes termékeink a fentiektől eltérően 5%-os ÁFÁ-t is tartalmazhatnak. A termékek vételára nem tartalmazza a szállítás költségét. 

 

Amennyiben bármely termék vonatkozásában akciós ár kerül bevezetésre, Társaságunk a Webáruház felületén tájékoztatja a Vásárlót az akcióról. Regisztrált Vásárlóink a Webáruházba történő belépést követően ismerhetik meg az egyénre szabott kedvezményeinket.

 

  1. HIBÁS ÁR

 

Társaságunk megtesz mindent azért, hogy a Webáruházban feltüntetett adatok (vételár, termék elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek, azonban előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt – a Webáruházban adott termék vételára hibásan kerül feltüntetésre. Ez esetben a Társaság nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés a Felek között. 

 

Amennyiben a Vásárló, azaz Ön hibás áron tenne ajánlatot, és a rendszer azt automatikusan visszaigazolja, ez nem minősül az ajánlat elfogadásának a részünkről. Hibás áron történő ajánlattétel (megrendelés) esetén Társaságunk munkatársa felhívja a Vásárló figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a helyes áron történő szerződéskötést. A Vásárló a hibás ár helyett a Társaságunk által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

 

  1. DIGITÁLIS ADATTARTALOM MŰKÖDÉSE ÉS AZ ALKALMAZANDÓ MŰSZAKI INTÉZKEDÉSEK

 

Társaságunk Webáruháza biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. A Társaság nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

 

  1. AZ ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

 

A megrendelés véglegesítése előtt a Vásárlónak folyamatosan lehetősége van arra, hogy az általa bevitt adatokat módosítsa. A Vásárló felelőssége, hogy az által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, mert a megadott adatok alapján kerül sor a számlázásra és a megvásárolt termék kiszállítására.

 

A megrendelés elküldésével a Vásárló tudomásul veszi, hogy Társaságunk jogosult a Vásárló hibás, pontatlan adatbeviteléből eredő minden kárát és költségét a Vásárlóra hárítani. Társaságunk a hibás, pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítéséért való felelősségét kizárja. A rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége akadályozhatja a visszaigazolás kézbesítését, ami gátolhatja a szerződés létrejöttét.

 

  1. A VÁSÁRLÁS FOLYAMATA

 

A vásárlás menete:

 

A Szolgáltatás igénybevétele regisztrációval és regisztráció nélkül is lehetséges.

 

Kétféle regisztráció lehetséges: az egyszerűsített és a részletes regisztráció. 

 

A főoldalon, a jobb felső sarokban található „Regisztráció” menüpontra kattintva lehet elérni a az „egyszerűsített regisztráció” felületet. A felugró ablak csak gyorsregisztrációként szolgál, ahol elég megadnia nevét, felhasználónevét (ami az e-mail címe egyben) és jelszavát, illetve el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és Adatvédelmi Nyilatkozatot, de lehetősége van feliratkoznia hírlevelünkre is. Fontos tudnivaló, hogy az egyszerűsített regisztráció a kosárba tett termékek és a kedvenc termékek elmentésére szolgál, de később, a rendelés véglegesítéséhez meg kell adnia számlázási és szállítási címét/címeit is. 

 

Ha cégként vagy viszonteladóként óhajt regisztrálni akkor a „Regisztráció” menüpontra kattintva, felugrik az „egyszerűsített regisztráció” felület aminek a jobb alsó sarkában található „cégként,viszonteladóként regisztrálok” pontra való kattintással érheti el a kitöltendő adatlapot. Ennek a kitöltésével kerülhet sor a teljes körű, részletes regisztrációra (akár magánszemélyként is) és ezután lehetséges a rendelés leadása. Lehetséges több szállítási címet  megadni az „új cím hozzáadása” gomb megnyomásával. A lap alján el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és Adatvédelmi Nyilatkozatot majd a „regisztrálok” gomb megnyomásával a regisztráció megtörténik. A regisztrációról visszaigazoló e-mail érkezik a Vásárló által megadott e-mail címre. A regisztráció során megadott adatok tárolásra kerülnek, és a legközelebbi vásárlás alkalmával a Vásárlónak a regisztrált e-mail cím és jelszó megadásával már csak be kell jelentkeznie

 

Ha Ön Viszonteladóvá szeretne válni nálunk, akkor a számlázási cím jobb alsó sarkában található „Viszonteladó szeretnék lenni” négyzet bepipálásával jelzi nekünk szándékát. A lap alján ugyanúgy el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és Adatvédelmi Nyilatkozatot majd a „regisztrálok” gomb megnyomásával a regisztráció megtörténik. Miután adatait átnéztük, beállítjuk manuálisan amennyiben jogosult a státuszra. Erről e-mail értesítést küldünk, ezután már a saját árai fognak megjelenni Önnek, mint viszonteladónknak.

 

Rendelés/Vásárlás:

 

A Vásárlónak lehetősége van arra, hogy a Webáruház kínálatából válasszon és a kiválasztott terméket megvásárolja. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak termékleírását, illetve a „+” és „-” gombok segítségével változtathat a mennyiségen. Amennyiben a Vásárló az adott terméket meg kívánja vásárolni, úgy az adott termékhez tartozó „Kosár” gombra kattintva, a terméket a Vásárló a virtuális kosárba helyezi.

 

A Vásárló a jobb felső saroknál található fekete „kosár előnézet” gombra kattintva megnézheti a már kosárba helyezett termékeket és azoknak a mennyiségét.  Ez a lehetőség egyfajta gyorskosárként funkcionál. A „szemetes” gombra kattintással törölheti a nem kívánt termékeket a virtuális kosárból. Amennyiben nem kívánja módosítani a kosár tartalmát, úgy a Vásárlónak lehetősége van arra, hogy a gyorskosár felületről a jobb alsó sarokban „Kosár” funkciót válassza. Amennyiben a kosár tartalmának megtekintése után a Vásárló úgy dönt, hogy még további termékeket szeretne a kosárba helyezni, tovább böngészhet az oldalon és folytathatja a vásárlást, a kosárból nem törlődik semmi.  

 

Miután a Vásárló megnyomta a „Kosár” funkciót, lehetősége nyílik ellenőrizni a megvásárolni kívánt termék darabszámát, beírni adatait, illetve kiválaszthatja az áruátvételi és fizetési módot is. Fontos tudnivaló, hogy a Vásárló megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy a szállítással kapcsolatban a megjegyzés rovat használatával. Ezután a Vásárlónak alkalma van elolvasnia az Általános Szerződési Feltételeket, az Adatkezelési tájékoztatót, illetve beállítani a rendelése utólagos láthatóságát is. Ezek közül az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása kötelező a lap alján, amennyiben rendelni szeretne. A „Megrendelem” gombra kell kattintani amennyiben minden adatot helyesnek talál. Ha Ön már regisztrált vásárló, akkor a vásárlói adatok automatikusan kitöltődnek a már regisztrált adatokkal. 

 

Rendeléséről visszaigazoló e-mailt kap, ahol listázva van minden adat illetve termék amit megadott vásárlása/rendelése folyamán. Itt szintén láthatja rendelése sorszámát amivel nyomon követheti a rendelésének részleteit és státuszát Webáruházunkban.

 

Regisztráció nélküli rendelés esetén, a Vásárlónak szintén meg kell adnia a vezetéknevét, keresztnevét, értesítési telefonszámát, e-mail címét, továbbá számlázási és szállítási címét, de adatait és rendeléseit később, új rendelés esetén nem tudja visszahívni. Csak regisztráció után lehet ezeket az adatokat újra megnézni.

 

  1. AJÁNLATTÉTEL – A RENDELÉS LEADÁSA

 

A megrendelés leadására, azaz ajánlat elküldésére „Megrendelés” gombra kattintással kerül sor. A Webáruházban történő megrendeléssel a Vásárló minősül ajánlattevőnek. A Vásárló és Társaságunk között a Szerződés a Vásárló megrendelés elküldésével tett ajánlatának Társaságunk általi elfogadásával jön létre jelen ÁSZF rendelkezései szerint. A megrendelés leadása Társaságunk általi visszaigazolása esetén a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

 

  1. SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE – A RENDELÉS FELDOLGOZÁSA

 

A Webáruház köteles a Vásárló részére a megrendelést e-mailben visszaigazolni. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. A visszaigazoló e-mail a Webáruház részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a Webáruház és a Vásárló között. A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg a Webáruháztól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. 

 

Ha a Társaság a Szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a Szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésre, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

 

Ha a Vásárló rendelését már elküldte a Társaságunk részére, és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt egy (1) munkanapon belül jeleznie kell a Társaságunk ügyfélszolgálatán, ellenkező esetben jelen ÁSZF IX. szakaszában foglaltak az irányadóak. 

 

 

 

 

XIV.    FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

 

Készpénz: üzletünkben történő fizetés (maximum bruttó 1.500.000,- Ft, összegig / hó / ügyfél) esetén, futárszolgálattal történő kiszállítás esetén, és a Társaság általi kiszállítás esetén

Utánvét: utánvéttel történő átvételnél, fix összegű pénzkezelési díj kerül felszámolásra az alábbiak szerint:

 

Futárszolgálat általi kiszállítás esetén:

 

bruttó 30.000,- Ft értékhatárig 250,-  Ft Áfa
bruttó 50.000 Ft értékhatárig 300,-  Ft Áfa
bruttó 100.000 Ft értékhatárig 500,-  Ft Áfa
bruttó 150.000 Ft értékhatárig 990,-  Ft Áfa
bruttó 150.000 Ft-tól  499.999 Ft értékhatárig az érték 1%-a: min 1 500,- Ft Áfa

 

Utánvétnél, a vásárolt termékek ellenértékét, a szállítási díjat és a pénzkezelési díjat egy összegben a csomag kiszállításakor, a kézbesítő futártól történő átvétel előtt kell megfizetni.

 

Utánvétes fizetésre kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén és átvételi ponton van lehetőség.

 

Amennyiben Társaságunk végzi a kiszállítást, úgy utánvét esetén pénzkezelési díj nem kerül felszámításra.

 

SIX Payment bankkártyás fizetés

 

A SIX Payment fizetési rendszert a SIX Payment Services (Europe) S.A. Magyarországi Fióktelepe üzemelteti. 

 

A Webáruházban történő vásárlás esetén Ön választhatja a SIX Payment rendszeren történő fizetést,amely közvetlenül a SIX Payment felületén történik.

 

A SIX Payment fizetési rendszerről bővebben itt: 

https://www.six-payment-services.com/classic/hu/shared/offering/products/psp.html

 

Átutalás

 

Önnek lehetősége van banki átutalással is fizetést teljesítenie. Ebben az esetben kollégáink díjbekérőt állítanak ki az Ön részére, amelyet az Ön által megadott e-mail címre küldünk meg. Az Önnek megküldött e-mailben külön rögzítésre kerülnek a számlaadataink és az Ön által fizetendő végösszeg is. Már most szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy átutalás esetén a „közleményrovatba” tüntesse fel az e-mail üzenetben található bizonylatszámunkat. Tájékoztatjuk, hogy az Termék vagy Termékek szállítására vagy átvételére csak azt követően kerülhet sor, miután a Termék vagy Termékek vételára a bankszámlaszámunkon jóváírásra került. Tájékoztatjuk, hogy végszámláját a fizetést követően állítjuk ki és a Termékkel / Termékekkel együtt adjuk át. A gyorsabb ügyintézés érdekében, Önnek lehetősége van arra, hogy a bankja által kiállított igazolást a sikeres tranzakcióról e-mailben megküldje Társaságunk részére az iroda@dellaprint.hu-ra vagy telefaxon az 06(1) 218 6171 számra.

 

Egyedi szerződés esetén biztosíthatunk úgynevezett halasztott utalással történő fizetést; az ezekkel kapcsolatos feltételekről kérjük keresse kollégánkat Társaságunk ügyfélszolgálatának elérhetőségei egyikén ügyfélszolgálati időben. 

 

XV.      SZÁLLÍTÁS

 

Személyes átvétel

 

A megrendelt Terméket a Vásárló személyesen is átveheti a Társaságunk üzletében, nyitvatartási időben. Személyes átvétel esetén a Vásárlót további díjfizetés nem terheli. 

 

A Termék átvételének időpontjával kapcsolatos információkról a megrendelést visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk. Amennyiben a Termék nem található meg aktuális raktárkészletünkben, úgy kollégáink 1 (egy) munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot és tájékoztatják Önt a megrendelt termék várható átvételének időpontjáról.

 

Kiszállítás

 

A Termék közvetlen kiszállítását, azaz a szállítási címre történő eljuttatását Társaságunk és a DPD futárszolgálat (a továbbiakban: „futárszolgálat”) végzi vagy Társaságunk a Magyar Posta Zrt. kézbesítési szolgáltatását veszi igénybe. A kínált szolgáltatás kifogástalan biztosításához szállítási cím, az e-mail cím és esetlegesen a mobil telefonszám pontos megadása szükséges.

 

  • Társaságunk általi kiszállítás

 

A kiszállítás díja Budapesten és Budapesten kívülre 990,- Ft + Áfa (10 kg-ig, utánvét díja nélkül), mely összeg a rendelt termékekkel együtt kerül kiszámlázásra. Végfelhasználói megrendelés esetén 20.000 Ft + Áfa (25.400 Ft) felett, illetve viszonteladói megrendelés esetén 50.000 Ft + Áfa felett (63.500 Ft) az áru díjmentesen kerül kiszállításra Magyarország területén.

 

40 kg feletti és / vagy extra méretű Termékek esetében a kiszállítás díja egyedi megállapodás tárgyát képezi.

 

  • Futárszolgálat

 

A csomagok kézbesítése munkanapokon történik jellemzően 8-17 óra közötti időszakban. Ha a futárszolgálat nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, és a Vásárló az abban megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomag után. 

 

A DPD szolgáltatásairól részletesen itt: https://www.dpd.com/hu/hu/cimzettek/

 

A DPD ügyfélszolgálatának elérhetősége:

 

hétfőtől- péntekig munkaidőben

Telefon: +36 1 501 6200 (normál tarifával hívható belföldi szám).

 

A DPD kapcsolat: https://www.dpd.com/hu/hu/kapcsolat/

 

Szállítási díj:

 

 

  Végfelhasználó Viszonteladó  
10kg alatt 20.000 Ft+áfa (25.400 Ft) alatt 50.000 Ft+áfa (63.500 Ft) alatt 990,-Ft + Áfa
10-30kg között 20.000 Ft+áfa (25.400 Ft) alatt 50.000 Ft+áfa (63.500 Ft) alatt 1.290,-Ft + Áfa
30-40kg között 20.000 Ft+áfa (25.400 Ft) alatt 50.000 Ft+áfa (63.500 Ft) alatt 1.590,-Ft + Áfa

 

40 kg feletti és / vagy extra méretű Termékek esetében a kiszállítás díja egyedi megállapodás tárgyát képezi.

 

A feltüntetett díjak kizárólag a szállítás díjára vonatkoznak, nem vonatkoznak a pénzkezelésre melynek külön díja van. 

 

Amennyiben a csomagok értéke címenként meghaladja az 50.000,- Ft-ot, akkor 1000,- Ft-onként 20,- Ft-tal emelkedik a biztosítás díja. 

 

A munkanapokon 14 óráig leadott és kifizetett rendelések illetve leadott utánvétes rendelések - amennyiben raktáron van - 1 napon belül kisszállításra kerülnek. Amennyiben a Termék nem található meg aktuális raktárkészletünkben, úgy kollégáink 1 (egy) munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot és tájékoztatják Önt a megrendelt termék várható átvételének időpontjáról.

 

                         Munkaszüneti napokon nincs kiszállítás.     

 

XVI.    TELJESÍTÉSI HATÁRIDŐ 

 

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt a Társaságunk a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.

 

XVII.   ÁRUÁTVÉTEL

 

Amennyiben a Terméket Társaságunk szállítja ki, úgy a Vásárló tételesen köteles átvenni a számlán szereplő termékeket, eltérés esetén azonnal köteles azt jelezni Társaságunk kiszállító munkatársa felé. Ennek elmulasztása esetén Társaságunk nem tartozik felelősséggel.

 

Amennyiben futárszolgálattal vagy postai úton kapja meg az árut, úgy a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt a Vásárló köteles ellenőrizni. Sérült csomag esetén javasoljuk a jegyzőkönyv felvételét. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséből eredően jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban elfogadni. A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. 

 

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a Vásárlóra terheljük. 

 

XVIII.  TERMÉK VISSZAVÉTEL

 

Vevőink számára segítségnek szánjuk az áru visszavétel lehetőségét arra az esetre, ha bármely okból a cégünktől vásárolt árut nem tudja használni. Ez a lehetőség csak az újra értékesíthető árura vonatkozik, tehát nem tartoznak ebbe a körbe: a már megszűnt típusok, az adott termék csomagolása megváltozott, az általunk konkrét megrendelésre behozott termékek, olyan áruk, amelyeknek csomagolása sérült, kiszerelése nem egyezik az általunk forgalmazott csomagolási egységgel, nem a Társaságoktól származik stb. A visszavásárlási igényt Társaságunk bírálja el és a vételár 10 %-nak a levonása mellett történik, azzal, hogy a visszavásárlási igényt a Társaságunk vissza is utasíthatja.

 

XIX.     A FOGYASZTÓ ELÁLLÁSI JOG

 

A fogyasztó Vásárlót a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: „Rendelet”) alapján termék vásárlása esetén elállási jog illeti meg. A fogyasztó Vásárló a termék átvételétől számított tizennégy (14) naptári napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Fogyasztónak nem minősülő vásárló nem élhet indokolás nélküli elállási joggal.

 

Ha a fogyasztó Vásárló több terméket vásárol és ezek eltérő időpontban kerülnek szolgáltatásra, illetve ha a termék több darabból vagy tételből áll, akkor a fogyasztó Vásárló az utoljára szolgáltatott darabnak az átvételéről számított tizennégy (14) napon belül gyakorolhatja az elállás jogát. A fogyasztó Vásárló az elállási jogot egyébként a szerződés megkötése és a termék átvételének a napja közötti időszakban bármikor gyakorolhatja.

 

A fogyasztó Vásárló az elállási jogát az elállásra vonatkozó kifejezett nyilatkozata után gyakorolhatja. Nyilatkozat minta: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/7822

 

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó Vásárló az elállási nyilatkozatát a tizennégy (14) napos határidőn belül elküldi a Társaságunknak. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztó Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a Rendeletben és jelen ÁSZF-ben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

 

Társaságunk kötelezettségei a fogyasztó Vásárló elállása esetén

 

Ha a fogyasztó Vásárló a Rendelet és jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően határidőben eláll a Szerződéstől, Társaságunk haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 (tizennégy) napon belül köteles visszatéríteni a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ide értve a teljesítéssel összefüggésben felmerült valamennyi költséget is, kivéve azt a szállítási díjat, amely a Vásárló által választott legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási móddal kapcsolatban felmerült többletköltség.

 

Társaságunk a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján azonban Társaságunk a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Amennyiben a Vásárló hibás és/vagy pontatlan bankszámlaszámot vagy posta címet közöl, és ezért Társaságunk nem tud határidőben eleget tenni visszatérítési kötelezettségének, úgy ez esetben a Társaságot a késedelem miatt felelősség nem terheli.

 

Társaságunk a termék ellenszolgáltatásaként megfizetett összeget mindaddig visszatarthatja, amíg a Vásárló a terméket nem szolgáltatta vissza, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Nem illeti meg a Társaságot a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

 

A fogyasztó Vásárló kötelezettsége az elállása esetén

 

Ha a Vásárló a Rendeletben és jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, illetve Társaságunknak vagy társaságunk által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve ha Társaságunk vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A terméket Társaságunk ügyfélszolgálatának a címére kell visszaküldeni. A Vásárló a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

 

A Vásárló csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel, azaz Társaságunk követelheti a fogyasztótól a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését, továbbá azon értékcsökkenés és kár megtérítését, melyek a termék jellegének, tulajdonságainak, működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból erednek.

 

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően mozgó vagy álló kép rögzítésére alkalmas eszközzel rögzítésre kerülhet a vissza küldött csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. 

 

Az elállási jog gyakorlásának kizártsága

 

Társaságunk kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

 

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fo

 

Hírlevél feliratkozás