gyakori kérdések

Miért regisztráljak? 

Amit nyújtani tudunk Önnek és vállalkozásának:

  • személyre szabott árak, fizetési és szállítási kondíciók;
  • személyes kapcsolattartó, aki szakmai kérdéseire is kielégítő választ nyújt;
  • rugalmas ügyfélkezelés;
  • rendelésének gyors és pontos teljesítése;
  • on-line adatszolgáltatás: Saját Adataim menüpont alatt megtalálja esedékes és múltbeli megrendeléseit, számláit; az eddig rendelt termékek listáját, kedvenc termékeit.
  • vidéki ügyfeleink számára kényelmes csomagküldő szolgáltatás.

Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

A munkanapokon 14 óráig leadott és kifizetett rendelések illetve leadott utánvétes rendelések – amennyiben raktáron van – általában 1-3 napon belül kisszállításra kerülnek. Amennyiben a Termék nem található meg aktuális raktárkészletünkben, úgy kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és tájékoztatják Önt a megrendelt termék várható átvételének időpontjáról. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon rendelésfeldolgozás és kiszállítás nincsen.

Van-e lehetőség az ingyenes kiszállításra?

Véghasználói megrendelés esetén a házhoz szállítás térítésmentesen igénybe vehető, amennyiben a számla végösszege meghaladja a bruttó 50.000,- Ft-ot. Az értékhatár alatti rendelések esetén budapesti kiszállítás esetén 1.488,- Ft + áfa (1.890,- Ft) különdíjat számolunk fel, vidéki szállításhoz futárszolgálatot veszünk igénybe.

Amennyiben viszonteladóként szeretné megrendelt termékét kiszállíttatni, úgy bruttó 100.000,- Ft felett térítésmentesen, vagy ha az értékhatár alatt van, úgy Budapest területén 1.488,- Ft + áfa (1.890,- Ft) különdíj ellenében, vagy vidékre a futárszolgálat tarifáinak megfelelően vállaljuk azt.

Mennyi a csomagszállítás díja?

Minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás, honlapunkon nem regisztrált ügyfelek részére is. Megrendelés esetén szerződéses szállítónk segítségével juttatjuk el Önhöz termékeinket. Kiszállítás a következő nap 8–17 óra között bármikor lehetséges.

Végfelhasználóknak bruttó 50.000,- Ft értékhatárig, viszonteladóknak bruttó 100.000,- Ft értékhatárig:

  • 0,01-10 kg között: 1.488,- Ft + áfa (1.890,- Ft)
  • 10-30 kg között: 1.803,- Ft + áfa (2.290.- Ft)
  • 30-40 kg között: 2.276,- Ft + áfa (2.890,- Ft)
  • 40 kg+: Egyedi megállapodás alapján.

A tarifák az áfa-t nem tartalmazzák és az egész ország területén érvényesek!

Felár ellenében biztosítani tudunk választható idősávban lévő kiszállítást.

Csomagküldés FOXPOST csomagautomatán keresztül:
Lehetőség van továbbá FOXPOST csomagautomatás átvételre is. Ebben az esetben a szállítási díj bruttó 990,- Ft (maximális súly és csomagméret:
25 kg | 60 cm × 36 cm × 61 cm). Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheti. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni. Csomagját 14 napon belül a webshop kondíciói szerint visszaküldheti. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheti az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.
 

Utánvét esetén:

A megrendelt terméket a GLS futárszolgálattal vagy Postán keresztül juttatjuk el Önhöz, a megadott kiszállítási címre, illetve FOXPOST csomagautomatás átvételre is lehetőség van. Utánvét esetében a futárnál vagy a postásnál lehet kifizetni a rendelés összegét, míg a FOXPOST csomagautomatás átvétel esetében a kiszállítási díjon felül utánvét kezelési díj kerül felszámításra, amely a beszedett bruttó érték 1,5%-a.

A GLS vagy Postán keresztüli kézbesítés esetén a kiszállítási díjon felül utánvét díjat számít fel a szállító (amennyiben a vevő ezt az átvételi lehetőséget választja), aminek összege a beszedett bruttó értéktől függ, az alábbiak szerint:

GLS:

  • bruttó 10.000,- Ft értékhatárig: 323,- Ft + áfa (410,- Ft)
  • bruttó 50.000,- Ft értékhatárig: 386,- Ft + áfa (490,- Ft
  • bruttó 100.000,- Ft értékhatárig: 638,- Ft + áfa (810,- Ft)
  • bruttó 300.000,- Ft értékhatárig: 1.252,- Ft + áfa (1.590,- Ft)
  • bruttó 300.000,- Ft-tól 499.999,- Ft értékhatárig az érték 1%-a (min. 3.000,- Ft + áfa)

Sérült a csomag, mi a teendő?

Amennyiben a futár által kiszállított termék sérült, kérjük, feltétlen őrizze meg a csomagolást (esetenként szükség lehet rá a jogérvényesítéshez), készítsen fényképet a termékről, illetve a sérült csomagolásról is, s küldje el nekünk! A kárügyintézést a GLS futárszolgálattal így tudjuk lefolytatni.

Csak a honlapon keresztül adhatom le a rendelésemet?

Nem, rendelését leadhatja

De a hatékonyabb rendeléskövetés miatt jó szívvel ajánljuk webáruházunk felületét.

Szükséges-e regisztráció a rendeléshez?

Nem, a rendeléshez nem szükséges regisztráció, a rendelés megerősítésénél adhatja meg személyes adatait.

Hogyan fizethetek?

Minden ügyfelünknek lehetősége van:

  • átutalással előre fizetni a MKB 10300002-10602520-49020010 számú bankszámlára,
  • utánvéttel a csomag átvételekor,
  • készpénzzel a kiszállításkor vagy
  • az üzletben történő átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával.