gyakori kérdések

Miért regisztráljak? 

Amit nyújtani tudunk Önnek és vállalkozásának:

  • személyre szabott árak, fizetési és szállítási kondíciók;
  • személyes kapcsolattartó, aki szakmai kérdéseire is kielégítő választ nyújt;
  • rugalmas ügyfélkezelés;
  • rendelésének gyors és pontos teljesítése;
  • on-line adatszolgáltatás: Saját Adataim menüpont alatt megtalálja esedékes és múltbeli megrendeléseit, számláit; az eddig rendelt termékek listáját, kedvenc termékeit.
  • vidéki ügyfeleink számára kényelmes csomagküldő szolgáltatás.

Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?

Amennyiben a termék raktáron van, a következő munkanapon. Egyébként 5 munkanapon belül, de erről külön egyeztetünk vásárlóinkkal.

Van-e lehetőség az ingyenes kiszállításra?

Véghasználói megrendelés esetén a házhoz szállítás térítésmentesen igénybe vehető, amennyiben a számla végösszege meghaladja a nettó 20.000,- Ft-ot. Az értékhatár alatti rendelések esetén budapesti kiszállítás esetén 775,- Ft + áfa különdíjat számolunk fel, vidéki szállításhoz futárszolgálatot veszünk igénybe.

Amennyiben viszonteladóként szeretné megrendelt termékét kiszállíttatni, úgy nettó 50.000,- Ft felett térítésmentesen, vagy ha az értékhatár alatt van, úgy Budapest területén 775,- Ft + áfa különdíj ellenében, vagy vidékre a futárszolgálat tarifáinak megfelelően vállaljuk azt.

Mennyi a csomagszállítás díja?

Minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás, honlapunkon nem regisztrált ügyfelek részére is. Megrendelés esetén szerződéses szállítónk segítségével juttatjuk el Önhöz termékeinket. Kiszállítás a következő nap 8–17 óra között bármikor lehetséges.

Kiszállítási tarifáink:

  • 0,01-10 kg alatt, max. 50.000,- Ft értékhatárig: 990,- Ft + áfa
  • 10,01-25 kg, max. 50.000,- Ft értékhatárig: 1.290,- Ft + áfa
  • 25,01-31,5 kg, max. 50.000,- Ft értékhatárig: 1.590,- Ft + áfa
  • 31,5 kg+: Egyedi megállapodás alapján.

A tarifák az áfa-t nem tartalmazzák és az egész ország területén érvényesek!

Felár ellenében biztosítani tudunk választható idősávban lévő kiszállítást.

Utánvét esetén:

A megrendelt terméket a DPD futárszolgálattal vagy Postán keresztül juttatjuk el Önhöz, a megadott kiszállítási címre. Utánvét esetében a futárnál vagy a postásnál lehet kifizetni a rendelés összegét.

A kiszállítási díjon felül utánvét díjat számít fel a szállító (amennyiben a vevő ezt az átvételi lehetőséget választja), aminek összege a beszedett bruttó értéktől függ, az alábbiak szerint:

DPD:

  • bruttó 10.000,- Ft értékhatárig: 250,- Ft + áfa
  • bruttó 50.000,- Ft értékhatárig: 300,- Ft + áfa
  • bruttó 100.000,- Ft értékhatárig: 500,- Ft + áfa
  • bruttó 300.000,- Ft értékhatárig: 990,- Ft + áfa
  • bruttó 300.000,- Ft-tól 499.999,- Ft értékhatárig az érték 1%-a + áfa

Sérült a csomag, mi a teendő?

Amennyiben a futár által kiszállított termék sérült, kérjük, feltétlen őrizze meg a csomagolást (esetenként szükség lehet rá a jogérvényesítéshez), készítsen fényképet a termékről, illetve a sérült csomagolásról is, s küldje el nekünk! A kárügyintézést a DPD futárszolgálattal így tudjuk lefolytatni.

Csak a honlapon keresztül adhatom le a rendelésemet?

Nem, rendelését leadhatja

De a hatékonyabb rendeléskövetés miatt jó szívvel ajánljuk webáruházunk felületét.

Szükséges-e regisztráció a rendeléshez?

Nem, a rendeléshez nem szükséges regisztráció, a rendelés megerősítésénél adhatja meg személyes adatait.

Hogyan fizethetek?

Minden ügyfelünknek lehetősége van:

  • átutalással előre fizetni a MKB 10300002-10602520-49020010 számú bankszámlára,
  • utánvéttel a csomag átvételekor,
  • készpénzzel a kiszállításkor vagy
  • az üzletben történő átvétel esetén készpénzzel vagy bankkártyával.