Szállítás

Megrendelőnek lehetősége van személyesen átvenni a megrendelt terméket üzletünkben, az 1117 Budapest, Budafoki út 60. cím alatt. A kiszállítás minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás. Kiszállítás a következő nap 8–16 óra között bármikor lehetséges. A tarifák az áfa-t nem tartalmazzák és az egész ország területén érvényesek! 

Végfelhasználók részére házhoz szállítás Budapest területén térítésmentesen igénybe vehető, amennyiben a számla végösszege meghaladja a nettó 20000,- Ft-ot. Az értékhatár alatti rendelések esetén 775,- Ft + áfa különdíjat számolunk fel.

Amennyiben viszonteladóként szeretné megrendelt termékét Budapest területén belül kiszállíttatni, úgy nettó 50.000,- Ft felett térítésmentesen, vagy ha az értékhatár alatt van, úgy 775,-Ft + áfa különdíj ellenében vállaljuk azt.

Csomagküldés

Minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás, honlapunkon nem regisztrált ügyfelek részére is. Megrendelés esetén szerződéses szállítónk segítségével juttatjuk el Önhöz termékeinket. Kiszállítás a következő nap 8–16 óra között bármikor lehetséges. A tarifák az áfa-t nem tartalmazzák és az egész ország területén érvényesek!

Kiszállítási tarifáink:

10 kg alatt, max. 50000,- Ft értékhatárig      990,- Ft + áfa
10–30 kg között, max. 50000,- Ft értékhatárig     1290,- Ft + áfa
30–40 kg között, max. 50000,- Ft értékhatárig     1590,- Ft + áfa

Utánvétbeszedés esetén, az utánvét kezelése a beszedett bruttó értéktől függ, az alábbiak szerint:

bruttó 30000,- Ft értékhatárig     250,- Ft + áfa
bruttó 50000,- Ft értékhatárig     300,- Ft + áfa
bruttó 100000,- Ft értékhatárig     500,- Ft + áfa
bruttó 150000,- Ft értékhatárig     990,- Ft + áfa
bruttó 150000 Ft-tól 499999 Ft értékhatárig     az érték 1%-a, de minimum: 1500,- Ft + áfa

Biztosítás

Amennyiben a csomagok értéke címenként meghaladja az 50000,- Ft-ot, akkor 1000,- Ft-onként 20 Ft-tal emelkedik a biztosítás díja.

Csomagjait a GLS Hungary Kft. csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el Önhöz. Postai úton csak külön kérésre kézbesítünk, amelynek költsége eltérhet a fent részletezettől. A GLS a csomag feladását követő munkanapon 8–17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet és telefonszámot jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot. 

A termékek jelentős része állandóan van készleten. Átlagos esetben, amennyiben a rendelés 15 óráig beérkezik és van raktáron, 1 munkanap alatt kiszállítjuk, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, illetve hogy az eredeti megrendelést egy későbbi, egyeztetett időpontban küldjük el. 

Téves megrendelés esetén, a leadást követően e-mailben az iroda@dellaprint.hu címen vagy a 06-1/ 216 6777-es telefonszámon mondhatja le. A raktáron lévő termék esetén a csomag feladása előtt, egyéb egyedi megrendelésre beszerzett termékeknél 1 munkanapon belül minden következmény nélkül lemondhatja. Ha a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több napot kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja. Ha már elküldtük csomagját és Ön valamilyen okból nem veszi át (nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a futár a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen stb.) automatikusan visszaküldik a címünkre. Amennyiben Ön mégis úgy gondolja, hogy szüksége van a megrendelt termékekre és ezt jelzi is nekünk, akkor a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk elküldeni. Ha egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot. 

────────────────────────────────────────

Áruátvétel 

Amennyiben futárszolgálattal vagy postai úton kapja meg az árut, úgy kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. A termékek csomagolását, számláját/nyugtáját minden esetben őrizze meg, mert csak így tudja érvényesíteni a garanciát. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

────────────────────────────────────────

Fizetés

 

Fizetés banki átutalással:

Banki átutalással történő fizetés esetén kollégáink kiállítják az előlegszámlát, mely végösszegét banki átutalással egyenlíti ki. Kérjük, hogy a megjegyzés mezőbe írja be a számlaszámot.

A pénzösszeget az MKB 10300002-10602520-49020010 számú bankszámlára kell utalni. Miután bankunk visszaigazolta a beérkezett utalását, Ön átveheti az árut vagy csomagban elküldjük önnek. A gyorsabb ügyintézés érdekében, a bank által kiállított igazolást a sikeres tranzakcióról célszerű e-mailben az iroda@dellaprint.hu-ra vagy faxon az 06-1/218 6171 számra eljuttatni.

Szerződés esetén lehet halasztott utalással is fizetni, az ezekkel kapcsolatos feltételekről keressék kollégáinkat, akik rendelkezésükre állnak nyitvatartási időben.

 

Online bankkártyás fizetés:

(Néhány héten belül aktív!)

Rendelése során a fizetési mód megadásánál válassza az Online bankkártyás fizetési módot. Rendelése véglegesítésénél átirányításra kerül a SIX Payment oldalára, ahol a bankkártyája adatainak megadásával véglegesíteni tudja vásárlását. A SIX Payment az OTP bankkártyás fizetési móddal hasonlóan működik.

Milyen kártyával tudja használni a SIX Payment szolgáltatást? Valamennyi helyi és nemzetközi szinten használatos kártya (ide értve az American Express, UnionPay, Discover és JCB kártyákat is) elfogadása a helyben, valamint az online és telefonon történő fizetéseknél.

A SIX Payment Services neve egyet jelent a legmagasabb szintű biztonsági szabványokkal:

Minden termékük szigorú szabványok szerinti tanúsítással rendelkezik, minden tranzakció a technika legújabb állása szerint van kódolva, csalásfelderítő rendszerük pedig már az autorizáció során másodpercek alatt automatikusan felismeri a gyanús tranzakciókat.

Továbbá, a SIX Payment Services számára elsődleges fontossággal bír a személyes adatok biztonsága, ezért a május 25-én hatályba lépő Európai Unió általános adatvédelmi rendeletének előírásait (GDPR) teljesíteni fogja maradéktalanul, ezzel is biztosítva a még biztonságosabb fizetés élményét.

 

Fizetés helyben:

Készpénzzel és bankkártyával is fizethet (Visa, MasterCard, Maestro, VPay).

 

Havi 1,5 millió Ft feletti készpénzforgalom esetén, kizárólag utalással vagy bankkártyával lehetséges kiegyenlítenie tartozását.

────────────────────────────────────────

Áru visszavétele 

Partnereink számára segítségnek szánjuk az áruvisszavétel lehetőségét arra az esetre, ha bármely okból a cégünktől vásárolt árut nem tudja használni. Ez a lehetőség csak az újra értékesíthető árura vonatkozik, tehát nem tartoznak ebbe a körbe:

  • a már megszűnt típusok;
  • amennyiben az adott termék nem szűnt meg de csomagolása megváltozott;
  • az általunk konkrét megrendelésre behozott termékek;
  • olyan áruk, amelyeknek csomagolása sérült;
  • kiszerelése nem egyezik az általunk forgalmazott csomagolási egységgel;
  • nem a Della Print Kft-től származik, stb.

A visszavásárlási igényt Della Print Kft. bírálja el és 10% levonása mellett történik. 

────────────────────────────────────────

Garancia 

Termékekre gyártótól függően 12–36 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül A Della Print Kft. szervizpontjára is visszaküldheti a 1117 Budapest, Budafoki út 60. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak. A garancia érvényesítés feltétele a termék garancialevele, ha a termékhez nem jár garancialevél, akkor a vásárlását igazoló számla (vagy másolata) bemutatása. A Geha irodai kisgépekre cégünk a vásárlástól számított 2 évig vállal garanciát. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést cégünk biztosítja, ahol a hibásnak vélt terméket bevizsgáljuk. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a termék meghibásodása, biztosítjuk a termék cseréjét. 

A nyomtatókellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá. Cégünk saját hatáskörében és költségére jótállást vállal rájuk az alábbiak figyelembevételével: 

  • A Pelikan kellékanyagok esetében cégünk a vásárlástól számított 3 évig vállal garanciát. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést cégünk biztosítja, ahol a hibásnak vélt kellékanyagot bevizsgáljuk. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, új kelléket biztosítunk.
  • Az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében, amennyiben rendellenes működést tapasztal, az ügyintézés elindításához kérjük, tegye a következőket: nyomtasson egy un. “próbanyomatot” a hibás kellékanyaggal (ebben az esetben próbanyomatnak minősül minden, az adott kellékanyaggal és készülékkel nyomtatott A4 oldal, amely legalább a lap 3/4-éig tartalmaz nyomtatott szöveges és képi elemeket, valamint egyértelműen felismerhető rajta a hibás működés). A hibásnak vélt terméket a próbanyomattal együtt juttassa vissza cégünkhöz, s azt a lehető legrövidebb időn belül bevizsgáltatjuk. Amennyiben a nyomtatás nem lehetséges, úgy kérjük, a hiba pontos leírását mellékelje bejelentéséhez! Amennyiben a bevizsgálás során megállapítást nyer, hogy a termék rendeltetésszerű használat mellett hibásodott meg, azt cégünk saját költségén kicseréli. A bevizsgálás átlagos időtartama 8–15 nap, de maximum 30 nap. Jótállási igénye bejelentésekor kérem, vegye figyelembe a következőket: nem vonható jelen jótállás alá az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje az előírt 25%-nál alacsonyabb (azaz 75%-nál többet elhasználtak belőle), ez minden esetben megvizsgálásra kerül tömeg alapján is.
  • Nem minősül garanciális problémának az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében az, ha a nyomtatókészülék nem helyesen jelzi a patron telítettségét, de ettől függetlenül a nyomtatás még működik. Kompatibilitások, kapacitások jelölését mindenkor a gyártó cég által hivatalosan közzétett és az általa a termék csomagolásán feltüntetett adatok alapján adjuk meg. Minden erre vonatkozó adat, tájékoztató jellegű, azok pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!
  • Eredeti nyomtatókellékek esetén A gyártó az eredeti kellékanyagok esetében, (a gyártótól függően) a vásárlástól számított 3–12 hónapig vállal garanciát a termékeire. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést kizárólag az a hivatalosan kijelölt márkaszerviz biztosítja, ahol a hibásnak vélt kellékanyagot és a nyomtatókészüléket is bevizsgálják. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, ebben az esetben a hivatalos márkaszerviz biztosít új kelléket vagy csereigazolást, amelynek birtokában cégünk is cserét biztosít Önnek. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a márkaszerviz részére a következő dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása (kivételt képez a nyomtatóhoz kapott kellék, melynek nincsen külön csomagolása). Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez.