Szállítás

Megrendelőnek lehetősége van személyesen átvenni a megrendelt terméket üzletünkben, az 1117 Budapest, Budafoki út 60. cím alatt. A kiszállítás minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás. Kiszállítás a következő nap 8–16 óra között bármikor lehetséges. A tarifák az áfa-t nem tartalmazzák és az egész ország területén érvényesek! 

Végfelhasználók részére házhoz szállítás Budapest területén térítésmentesen igénybe vehető, amennyiben a számla végösszege meghaladja a bruttó 50.000,- Ft-ot. Budapest területén belül saját futárunk teljesíti a kiszállítást, az értékhatár alatti rendelések esetén a lenti különdíjakat számoljuk fel, súlytól függően.

Amennyiben viszonteladóként szeretné megrendelt termékét Budapest területén belül kiszállíttatni, úgy bruttó 100.000,- Ft felett térítésmentesen, vagy ha az értékhatár alatt van, úgy súlytól függően a lenti különdíj ellenében vállaljuk azt saját futárunkkal.

Csomagküldés futárszolgálattal

Minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás, honlapunkon nem regisztrált ügyfelek részére is. Megrendelés esetén szerződéses szállítónk segítségével juttatjuk el Önhöz termékeinket. Kiszállítás a következő nap 8–16 óra között bármikor lehetséges. A tarifák az áfa-t nem tartalmazzák és az egész ország területén érvényesek!

 

Kiszállítási tarifáink:

Végfelhasználóknak bruttó 50.000,- Ft, viszonteladóknak bruttó 100.000,- Ft értékhatárig:

 

0,1-10 kg között       1.488,- Ft + áfa (1.890,- Ft)
10-30 kg között      1.803,- Ft + áfa (2.290,- Ft)
30-40 kg között      2.276,- Ft + áfa (2.890,- Ft)

 

Utánvétbeszedés esetén, az utánvét kezelése a beszedett bruttó értéktől függ, az alábbiak szerint:

 

bruttó 10000,- Ft értékhatárig      323,- Ft + áfa (410,- Ft)
bruttó 50000,- Ft értékhatárig      386,- Ft + áfa (490,- Ft)
bruttó 100000,- Ft értékhatárig      638,- Ft + áfa (810,- Ft)
bruttó 300000,- Ft értékhatárig      1.252,- Ft + áfa (1.590,- Ft)
bruttó 300000 Ft-tól 499999 Ft értékhatárig az érték 1%-a      min. 3.000,- Ft + áfa

 

 

Csomagküldés FOXPOST csomagautomatán keresztül

Minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás, honlapunkon nem regisztrált ügyfelek részére is. A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód. Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap a futárra várnia. Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek. Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheted. Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni. Csomagját 14 napon belül a webshop kondíciói szerint visszaküldheti. Ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheti az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

 
Kiszállítási díj: bruttó 990,- Ft
Maximális súly és csomagméret: 25 kg | 60 cm × 36 cm × 61 cm 
A kiszállítási díjon felül utánvét kezelési díj kerül felszámításra, amely a beszedett bruttó érték 1,5%-a.

 

A munkanapokon 14 óráig leadott és kifizetett rendelések illetve leadott utánvétes rendelések - amennyiben raktáron van – általában 1-3 napon belül kisszállításra kerülnek. Amennyiben a Termék nem található meg aktuális raktárkészletünkben, úgy kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és tájékoztatják Önt a megrendelt termék várható átvételének időpontjáról. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. Hétvégén és munkaszüneti napokon rendelés feldolgozás, és kiszállítás nincsen.

 

 

Biztosítás

Amennyiben a csomagok értéke címenként meghaladja az 50.000,- Ft-ot, akkor 1.000,- Ft-onként 20 Ft-tal emelkedik a biztosítás díja.

Csomagjait a  GLS Hungary csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el Önhöz. Postai úton csak külön kérésre kézbesítünk, amelynek költsége eltérhet a fent részletezettől. A  GLS  a csomag feladását követő munkanapon 8–17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet és telefonszámot jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot. 

A termékek jelentős része állandóan van készleten. Átlagos esetben, amennyiben a rendelés 14 óráig beérkezik és van raktáron, 1 munkanap alatt kiszállítjuk, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, illetve hogy az eredeti megrendelést egy későbbi, egyeztetett időpontban küldjük el. 

Téves megrendelés esetén, a leadást követően e-mailben az iroda@dellaprint.hu címen vagy a 06-1/216-6777-es telefonszámon mondhatja le. A raktáron lévő termék esetén a csomag feladása előtt, egyéb egyedi megrendelésre beszerzett termékeknél 1 munkanapon belül minden következmény nélkül lemondhatja. Ha a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több napot kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja. Ha már elküldtük csomagját és Ön valamilyen okból nem veszi át (nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a futár a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen stb.) automatikusan visszaküldik a címünkre. Amennyiben Ön mégis úgy gondolja, hogy szüksége van a megrendelt termékekre és ezt jelzi is nekünk, akkor a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk elküldeni. Ha egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.

────────────────────────────────────────

Áruátvétel, sérült csomag ügyintézése 

Amennyiben futárszolgálattal (vagy postai úton) kapja meg az árut, úgy kérjük, a csomagolás sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát azon, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot! Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. A termékek csomagolását, számláját/nyugtáját minden esetben őrizze meg, mert csak így tudja érvényesíteni a garanciát. Ha a csomagolás sértetlennek tűnik, de a termék mégis sérült, készítsen fényképet a termékről és a csomagolásról is, s küldje el nekünk, hogy a kárügyintézést a GLS futárszolgálattal lefolytathassuk.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

────────────────────────────────────────

Fizetés

 

Fizetés banki átutalással:

Banki átutalással történő fizetés esetén kollégáink kiállítják az előlegszámlát, mely végösszegét banki átutalással egyenlíti ki. Kérjük, hogy a megjegyzés mezőbe írja be a számlaszámot.

A pénzösszeget az MKB 10300002-10602520-49020010 számú bankszámlára kell utalni. Miután bankunk visszaigazolta a beérkezett utalását, Ön átveheti az árut vagy csomagban elküldjük önnek. A gyorsabb ügyintézés érdekében, a bank által kiállított igazolást a sikeres tranzakcióról célszerű e-mailben az iroda@dellaprint.hu-ra vagy faxon az 06-1/218 6171 számra eljuttatni.

Szerződés esetén lehet halasztott utalással is fizetni, az ezekkel kapcsolatos feltételekről keressék kollégáinkat, akik rendelkezésükre állnak nyitvatartási időben.

 

Online bankkártyás fizetés:

A dellaprint.hu részére a SIX Payment Services biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a szolgáltató fizetőoldalára – Saferpay –, így a fizetés közvetlenül a szolgáltató által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik.

Webáruházunk az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Elfogadott kártyatípusok: Visa, MasterCard, Maestro. A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13–19 jegyű számsor);

Lejárati dátum (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám);

Érvényesítési kód (a kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye – CVV2, vagy CVC2).

(Egyes Maestro típusú kártyák nem alkalmasak internetes vásárlásra. Kérjük, ebben az esetben forduljon a kártyakibocsátó bankjához!)

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében a Six Payment Services bevezette a 3D Secure, azaz Verified by Visa/MasterCardSecure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt a SIX Payment Services, Saferpay oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód).

Amennyiben az Ön bankkártyáján aktív a VbV/MSC szolgáltatás, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatainak (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) megadását követően kártyakibocsátó bankja automatikusan átirányítja Önt a megfelelő oldalra, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul. Ebben az esetben és bármilyen más okból, ha a tranzakció sikertelen, a Safepay visszavezeti Önt oldalunkra, s természetesen ebben az esetben nem történik készletfoglalás, s nem is kapunk róla értesítést.

Ha a fizetés sikeres, abban az esetben is visszavezeti Önt a dellaprint.hu oldalára, ahol a sikeres fizetésről kap tájékoztatást.

 

A SIX Payment Services neve egyet jelent a legmagasabb szintű biztonsági szabványokkal.
Minden termékük szigorú szabványok szerinti tanúsítással rendelkezik, minden tranzakció a technika legújabb állása szerint van kódolva, csalásfelderítő rendszerük pedig már az autorizáció során másodpercek alatt automatikusan felismeri a gyanús tranzakciókat.
Továbbá, a SIX Payment Services számára elsődleges fontossággal bír a személyes adatok biztonsága, az Európai Unió általános adatvédelmi rendeletének előírásait (GDPR) maradéktalanul teljesíti.

 

Fizetés helyben:

Készpénzzel és bankkártyával is fizethet (Visa, MasterCard, Maestro, American Express).

Havi 1,5 millió Ft feletti készpénzforgalom esetén, kizárólag utalással vagy bankkártyával lehetséges kiegyenlítenie tartozását.

────────────────────────────────────────

Áru visszavétele 

Partnereink számára segítségnek szánjuk az áruvisszavétel lehetőségét arra az esetre, ha bármely okból a cégünktől vásárolt árut nem tudja használni. Ez a lehetőség csak az újra értékesíthető árura vonatkozik, tehát nem tartoznak ebbe a körbe:

  • a már megszűnt típusok;
  • amennyiben az adott termék nem szűnt meg de csomagolása megváltozott;
  • az általunk konkrét megrendelésre behozott termékek;
  • olyan áruk, amelyeknek csomagolása sérült;
  • kiszerelése nem egyezik az általunk forgalmazott csomagolási egységgel;
  • nem a Della Print Kft-től származik, stb.

A visszavásárlási igényt Della Print Kft. bírálja el és 10% levonása mellett történik. 

────────────────────────────────────────

Garancia 

Termékekre gyártótól függően 12–36 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül A Della Print Kft. szervizpontjára is visszaküldheti a 1117 Budapest, Budafoki út 60. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak. A garancia érvényesítés feltétele a termék garancialevele, ha a termékhez nem jár garancialevél, akkor a vásárlását igazoló számla (vagy másolata) bemutatása. A Geha irodai kisgépekre cégünk a vásárlástól számított 2 évig vállal garanciát. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést cégünk biztosítja, ahol a hibásnak vélt terméket bevizsgáljuk. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a termék meghibásodása, biztosítjuk a termék cseréjét. 

A nyomtatókellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá. Cégünk saját hatáskörében és költségére jótállást vállal rájuk az alábbiak figyelembevételével: 

  • A Pelikan kellékanyagok esetében cégünk a vásárlástól számított 3 évig vállal garanciát. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést cégünk biztosítja, ahol a hibásnak vélt kellékanyagot bevizsgáljuk. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, új kelléket biztosítunk.
  • Az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében, amennyiben rendellenes működést tapasztal, az ügyintézés elindításához kérjük, tegye a következőket: nyomtasson egy un. “próbanyomatot” a hibás kellékanyaggal (ebben az esetben próbanyomatnak minősül minden, az adott kellékanyaggal és készülékkel nyomtatott A4 oldal, amely legalább a lap 3/4-éig tartalmaz nyomtatott szöveges és képi elemeket, valamint egyértelműen felismerhető rajta a hibás működés). A hibásnak vélt terméket a próbanyomattal együtt juttassa vissza cégünkhöz, s azt a lehető legrövidebb időn belül bevizsgáltatjuk. Amennyiben a nyomtatás nem lehetséges, úgy kérjük, a hiba pontos leírását mellékelje bejelentéséhez! Amennyiben a bevizsgálás során megállapítást nyer, hogy a termék rendeltetésszerű használat mellett hibásodott meg, azt cégünk saját költségén kicseréli. A bevizsgálás átlagos időtartama 8–15 nap, de maximum 30 nap. Jótállási igénye bejelentésekor kérem, vegye figyelembe a következőket: nem vonható jelen jótállás alá az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje az előírt 25%-nál alacsonyabb (azaz 75%-nál többet elhasználtak belőle), ez minden esetben megvizsgálásra kerül tömeg alapján is.
  • Nem minősül garanciális problémának az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében az, ha a nyomtatókészülék nem helyesen jelzi a patron telítettségét, de ettől függetlenül a nyomtatás még működik. Kompatibilitások, kapacitások jelölését mindenkor a gyártó cég által hivatalosan közzétett és az általa a termék csomagolásán feltüntetett adatok alapján adjuk meg. Minden erre vonatkozó adat, tájékoztató jellegű, azok pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk!
  • Eredeti nyomtatókellékek esetén A gyártó az eredeti kellékanyagok esetében, (a gyártótól függően) a vásárlástól számított 3–12 hónapig vállal garanciát a termékeire. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést kizárólag az a hivatalosan kijelölt márkaszerviz biztosítja, ahol a hibásnak vélt kellékanyagot és a nyomtatókészüléket is bevizsgálják. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, ebben az esetben a hivatalos márkaszerviz biztosít új kelléket vagy csereigazolást, amelynek birtokában cégünk is cserét biztosít Önnek. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a márkaszerviz részére a következő dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása (kivételt képez a nyomtatóhoz kapott kellék, melynek nincsen külön csomagolása). Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez.