Szállítás

Megrendelőnek lehetősége van személyesen átvenni a megrendelt terméket üzletünkben az 1117 Budapest, Budafoki út 60. cím alatt. A kiszállítás minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás. Kiszállítás a következő nap 8-16 óra között bármikor lehetséges. A tarifák az áfa-t nem tartalmazzák és az egész ország területén érvényesek! 

Végfelhasználók részére házhoz szállítás Budapest területén térítésmentesen igénybe vehető, amennyiben a számla végösszege meghaladja a nettó 20.000,- Ft-ot. Az értékhatár alatti rendelések esetén 775,-Ft+áfa különdíjat számolunk fel.

Amennyiben viszonteladóként szeretné megrendelt termékét Budapest területén belül kiszállíttatni, úgy nettó 50.000,- Ft felett térítésmentesen, vagy ha az értékhatár alatt van, úgy 775,-Ft+áfa különdíj ellenében vállaljuk azt.

Csomagküldés

Minden kedves látogatónk számára elérhető szolgáltatás, honlapunkon nem regisztrált ügyfelek részére is. Megrendelés esetén szerződéses szállítónk segítségével juttatjuk el Önhöz termékeinket. Kiszállítás a következő nap 8-16 óra között bármikor lehetséges. A tarifák az áfa-t nem tartalmazzák és az egész ország területén érvényesek!

Kiszállítási tarifáink:

10 kg alatt, max. 50000,- Ft értékhatárig      990,- Ft + Áfa
10-30 kg között, max. 50000,- Ft értékhatárig     1 290,- Ft + Áfa
30-40 kg között, max. 50000,- Ft értékhatárig     1 590,- Ft + Áfa

Utánvétbeszedés esetén, az utánvét kezelése a beszedett bruttó értéktől függ, az alábbiak szerint:

bruttó 30.000 Ft értékhatárig     250,- Ft+Áfa
bruttó 50.000 Ft értékhatárig     300,- Ft + Áfa
bruttó 100.000 Ft értékhatárig     500,- Ft + Áfa
bruttó 150.000 Ft értékhatárig     990,- Ft + Áfa
bruttó 150.000 Ft-tól 499.999 Ft értékhatárig      az érték 1%-a:minimum: 1 500,- Ft + Áfa

Biztosítás

Amennyiben a csomagok értéke címenként meghaladja az 50000,- Ft-ot, akkor 1000,- Ft-onként 20 Ft-tal emelkedik a biztosítás díja.

Csomagjait a GLS Hungary Kft. csomagszállító szolgáltatásával juttatjuk el Önhöz. Postai úton csak külön kérésre kézbesítünk, amelynek költsége eltérhet a fent részletezettől. A GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet és telefonszámot jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a GLS felvehesse Önnel a kapcsolatot. 

A termékek jelentős része állandóan van készleten. Átlagos esetben, amennyiben a rendelés 15 óráig beérkezik és van raktáron, 1 munkanap alatt kiszállítjuk, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, illetve hogy az eredeti megrendelést egy későbbi, egyeztetett időpontban küldjük el. 

Téves megrendelés esetén, a leadást követően e-mailben az iroda@dellaprint.hu címen vagy a 06-1/ 216 6777-es telefonszámon mondhatja le. A raktáron lévő termék esetén a csomag feladása előtt, egyéb egyedi megrendelésre beszerzett termékeknél 1 munkanapon belül minden következmény nélkül lemondhatja. Ha a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több napot kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja. Ha már elküldtük csomagját és Ön valamilyen okból nem veszi át (nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a futár a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen stb.) automatikusan visszaküldik a címünkre. Amennyiben Ön mégis úgy gondolja, hogy szüksége van a megrendelt termékekre és ezt jelzi is nekünk, akkor a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk elküldeni. Ha egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot. 

Áruátvétel 

Amennyiben futárszolgálattal vagy postai úton kapja meg az árut, úgy kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni. A termékek csomagolását, számláját/nyugtáját minden esetben őrizze meg, mert csak így tudja érvényesíteni a garanciát. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

Fizetés

 

Fizetés banki átutalással:

Banki átutalással történő fizetés esetén kollégáink kiállítják az előlegszámlát, mely végösszegét banki átutalással egyenlíti ki. Kérjük, hogy a megjegyzés mezőbe írja be a számlaszámot.

A pénzösszeget az MKB 10300002-10602520-49020010 számú bankszámlára kell utalni. Miután bankunk visszaigazolta a beérkezett utalását, Ön átveheti az árut vagy csomagban elküldjük önnek. A gyorsabb ügyintézés érdekében, a bank által kiállított igazolást a sikeres tranzakcióról célszerű e-mailben az iroda@dellaprint.hu-ra vagy faxon az 06-1/218 6171 számra eljuttatni.

Szerződés esetén lehet halasztott utalással is fizetni, az ezekkel kapcsolatos feltételekről keressék kollégáinkat, akik rendelkezésükre állnak nyitva tartási időben.

Online bankkártyás fizetés:

(Néhány héten belül aktív!)

Rendelése során a fizetési mód megadásánál válassza az Online bankkártyás fizetési módot. Rendelése véglegesítésénél átirányításra kerül a SIX Payment oldalára, ahol a bankkártyája adatainak megadásával véglegesíteni tudja vásárlását. A SIX Payment az OTP bankkártyás fizetési móddal hasonlóan működik.

Milyen kártyával tudja használni a SIX Payment szolgáltatást?

Valamennyi helyi és nemzetközi szinten használatos kártya (ide értve az American Express, UnionPay, Discover és JCB kártyákat is) elfogadása a helyben, valamint az online és telefonon történő fizetéseknél.

A SIX Payment Services neve egyet jelent a legmagasabb szintű biztonsági szabványokkal:

Minden termékük szigorú szabványok szerinti tanúsítással rendelkezik, minden tranzakció a technika legújabb állása szerint van kódolva, csalásfelderítő rendszerük pedig már az autorizáció során másodpercek alatt automatikusan felismeri a gyanús tranzakciókat.

Továbbá, a SIX Payment Services számára elsődleges fontossággal bír a személyes adatok biztonsága, ezért a május 25-én hatályba lépő Európai Unió általános adatvédelmi rendeletének előírásait (GDPR) teljesíteni fogja maradéktalanul, ezzel is biztosítva a még biztonságosabb fizetés élményét.

Fizetés helyben:

Készpénzzel és bankkártyával is fizethet (Visa, MasterCard, Maestro, VPay).

Havi 1,5 millió Ft feletti készpénzforgalom esetén, kizárólag utalással vagy bankkártyával lehetséges kiegyenlítenie tartozását.

Áru visszavétele 

Partnereink számára segítségnek szánjuk az áruvisszavétel lehetőségét arra az esetre, ha bármely okból a cégünktől vásárolt árut nem tudja használni. Ez a lehetőség csak az újra értékesíthető árura vonatkozik, tehát nem tartoznak ebbe a körbe a már megszűnt típusok, amennyiben az adott termék nem szűnt meg de csomagolása megváltozott, az általunk konkrét megrendelésre behozott termékek, olyan áruk, amelyeknek csomagolása sérült, kiszerelése nem egyezik az általunk forgalmazott csomagolási egységgel, nem a Della Print Kft-től származik stb. A visszavásárlási igényt Della Print Kft. bírálja el és 10 % levonása mellett történik. 

Garancia 

Termékekre gyártótól függően 12-36 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül A Della Print Kft. szervizpontjára is visszaküldheti a 1117 Budapest, Budafoki út 60. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A garancia érvényesítés feltétele a termék garancia levele, ha a termékhez nem jár garancia levél, akkor a vásárlását igazoló számla (vagy másolata) bemutatása. A Geha irodai kisgépekre cégünk a vásárlástól számított 2-évig vállal garanciát. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést cégünk biztosítja, ahol a hibásnak vélt terméket bevizsgáljuk. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a termék meghibásodása, biztosítjuk a termék cseréjét. 

A nyomtató kellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá. Cégünk saját hatáskörében és költségére jótállást vállal rájuk az alábbiak figyelembevételével: 

A Pelikan kellékanyagok esetében cégünk a vásárlástól számított 3-évig vállal garanciát. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést cégünk biztosítja, ahol a hibásnak vélt kellékanyagot bevizsgáljuk. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, új kelléket biztosítunk. 

Az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében, amennyiben rendellenes működést tapasztal, az ügyintézés elindításához kérjük, tegye a következőket: nyomtasson egy un. “próbanyomatot”-t a hibás kellékanyaggal (ebben az esetben próbanyomatnak minősül, minden az adott kellékanyaggal és készülékkel nyomtatott A4 oldal, amely legalább a lap 3/4-ig tartalmaz nyomtatott szöveges és képi elemeket, valamint egyértelműen felismerhető rajta a hibás működés). A hibásnak vélt terméket a próbanyomattal együtt juttassa vissza cégünkhöz, s azt a lehető legrövidebb időn belül bevizsgáltatjuk. Amennyiben a nyomtatás nem lehetséges, úgy kérjük a hiba pontos leírását mellékelje bejelentéséhez. Amennyiben a bevizsgálás során megállapítást nyer, hogy a termék rendeltetésszerű használat mellett hibásodott meg, azt cégünk saját költségén kicseréli. A bevizsgálás átlagos időtartama 8-15 nap, de maximun 30 nap. Jótállási igénye bejelentésekor kérem, vegye figyelembe a következőket: nem vonható jelen jótállás alá az a nyomtatókellék mely töltöttségi szintje az előírt 25%-nál alacsonyabb (azaz 75%-nál többet elhasználtak belőle), ez minden esetben megvizsgálásra kerül tömeg alapján is. 

Nem minősül garanciális problémának az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében az, ha a nyomtatókészülék nem helyesen jelzi a patron telítettségét, de ettől függetlenül a nyomtatás még működik. Kompatibilitások, kapacitások jelölését mindenkor a gyártó cég által hivatalosan közzétett és az általa a termék csomagolásán feltüntetett adatok alapján adjuk meg. Minden erre vonatkozó adat, tájékoztató jellegű, azok pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk! 

Eredeti nyomtatókellékek esetén A gyártó az eredeti kellékanyagok esetében, (a gyártótól függően) a vásárlástól számított 3-12 hónapig vállal garanciát a termékeire. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést kizárólag az a hivatalosan kijelölt márkaszerviz biztosítja, ahol a hibásnak vélt kellékanyagot és a nyomtatókészüléket is bevizsgálják. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, ebben az esetben a hivatalos márkaszerviz biztosít új kelléket vagy csereigazolást, amelynek birtokában cégünk is cserét biztosít Önnek. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a márkaszerviz részére a következő dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása (kivételt képez a nyomtatóhoz kapott kellék, melynek nincsen külön csomagolása). Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez.