Várjuk mindazok jelentkezését, akik irodai kellékek és kiegészítők forgalmazásával foglalkoznak és szeretnének mindent kielégítő nyomtatókellék és irodaszer választékkal, illetve bélyegző- és névjegykészítő szolgáltatással rendelkező partnerrel együttműködni a jövőben. A fentiekre vonatkozó javaslataikat, ötleteiket, elvárásaikat, kérjük, osszák meg velünk, keressenek elérhetőségeinken!

Amit nyújtani tudunk Önnek és vállalkozásának:

  • személyre szabott árak, fizetési és szállítási kondíciók;
  • személyes kapcsolattartó, aki szakmai kérdéseire is kielégítő választ nyújt;
  • rugalmas ügyfélkezelés;
  • ajánlatkérési lehetőség;
  • rendelésének gyors és pontos teljesítése;
  • vállaljuk hogy névtelenül, a viszonteladó nevében, szállítólevéllel kiküldjük a címzettnek a terméket;
  • on-line adatszolgáltatás: Saját Adataim menüpont alatt megtalálja esedékes és múltbeli ajánlatait/megrendeléseit, számláit, az eddig rendelt termékek listáját, kedvenc termékeit;
  • csomagküldő szolgáltatás.

Kiszállítás

Amennyiben viszonteladóként szeretné megrendelt termékét Budapest területén belül kiszállíttatni, úgy bruttó 100.000,- Ft felett térítésmentesen, vagy ha az értékhatár alatt van, úgy 1.252,- Ft + áfa (1.590,- Ft) különdíj ellenében vállaljuk azt. 

Regisztráció

A regisztráció segítségével viszonteladóink olyan plusz szolgáltatásokhoz és információkhoz juthatnak, melyek nagyban segítik a munkájukat. Regisztrációkor, kérjük, jelezze, hogy viszonteladóvá szeretne válni, így a nagykereskedelmi árakat láthatja belépés után. A viszonteladói regisztráció hitelesítéshez kötött, nem automatikus, kollégánk e-mailben jelzi az aktiválást. Amennyiben Ön regisztrált ügyfelünkké válik, úgy jogosult olyan modulok és opciók használatára, mely folyamatos tájékoztatást nyújt újdonságainkról, árainkról, akcióinkról (hírlevél). 

Belépést követően az Ön személyes ára jelenik meg, könnyítve így a rendelés áttekinthetőségét. Cégünk lehetőséget biztosít, hogy letölthesse egyedi árlistáját Excel-táblázatban, ehhez bejelentkezés után nyomja meg a jobb oldalon található Saját Adataim menüpontot, és az ezután megjelenő oldalon az Árjegyzék pontra kell kattintania. A Saját Adataim alatt található menüpontokban pedig megnézheti, hogy naprakészek-e személyes adatai, milyen élő és lezárt ajánlatai/rendelései, számlái vannak és jelszót is változtathat, ha úgy érzi a jelenlegi nem megfelelő.

A Pelikanról viszonteladóinknak:

Megbízható minőség:

Minőség amire Ön és vásárlója is számíthat a díjnyertes nyomtatókellék-specialistától. Kimagasló nyomtatási minőség és precíz színreprodukálás a magas fogyasztói elégedettségért.

Magas forgalom:

Bizonyított kereslet: A Pelikan egy jól ismert és biztosan megalapozott márka. A Pelikan az első számú választás az alternatív nyomtatókellékek piacán és egyben az a márka, amit ügyfelei akarnak. A Pelikan garantált keresletet és magas forgalmi arányt kínál.

Mindig a megfelelő megoldás:

A Pelikan széleskörű utángyártott toner- és patronkészlettel rendelkezik, ezért mindegy, milyen nyomtatót használ ügyfele, a Pelikan tud kompatibilis nyomtatókelléket kínálni. A Pelikan patronok külön az adott speciális követelményekre vannak szabva minden nyomtatónál. Tökéletesen illeszkednek, így ügyfelei könnyedén kicserélhetik őket. Nincs kockázata a költséges nyomtató sérüléseknek, mivel az eredeti nyomtatógyártó garanciája él ezekre a termékekre.

Legmagasabb árrések:

Több profit Önnek. A Pelikan nyomtatókellékek jól ismert, minőségi alternatívák a drága, eredeti patronok mellett. A Pelikan a legmagasabb árrést kínálja az iparban, ezáltal a lehető legjobb megtérülési rátát biztosítva Önnek.

Áru visszavétele 

Partnereink számára segítségnek szánjuk az áruvisszavétel lehetőségét arra az esetre, ha bármely okból a cégünktől vásárolt árut nem tudja használni. Ez a lehetőség csak az újraértékesíthető árura vonatkozik, tehát nem tartoznak ebbe a körbe a már megszűnt típusok, amennyiben az adott termék nem szűnt meg de csomagolása megváltozott, az általunk konkrét megrendelésre behozott termékek, olyan áruk, amelyeknek csomagolása sérült, kiszerelése nem egyezik az általunk forgalmazott csomagolási egységgel, nem a Della Print Kft-től származik, stb. A visszavásárlási igényt a Della Print Kft bírálja el, és az eredeti vételár 10%-ával csökkentett áron történik. 

Garancia 

Termékekre gyártótól függően 12-36 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül a Della Print Kft. szervizpontjára is visszaküldheti, a 1117 Budapest, Budafoki út 60. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak! A garancia érvényesítés feltétele a termék garancialevele, ha a termékhez nem jár garancialevél, akkor a vásárlását igazoló számla (vagy másolata) bemutatása. A Geha irodai kisgépekre cégünk a vásárlástól számított 2 évig vállal garanciát. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést cégünk biztosítja, ahol a hibásnak vélt terméket bevizsgáljuk. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a termék meghibásodása, biztosítjuk a termék cseréjét. 

A nyomtatókellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá. Cégünk azonban saját hatáskörében és költségére jótállást vállal rájuk az alábbiak figyelembevételével: 

A Pelikan kellékanyagok esetében cégünk a vásárlástól számított 3 évig vállal garanciát. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést cégünk biztosítja, ahol a hibásnak vélt kellékanyagot bevizsgáljuk. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, új kelléket biztosítunk. 

Az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében, amennyiben rendellenes működést tapasztal, az ügyintézés elindításához, kérjük, tegye a következőket: nyomtasson egy un. “próbanyomatot”-t a hibás kellékanyaggal (ebben az esetben próbanyomatnak minősül minden, az adott kellékanyaggal és készülékkel nyomtatott A4 oldal, amely legalább a lap ¾-éig tartalmaz szöveges és képi elemet, valamint egyértelműen felismerhető rajta a hibás működés). A hibásnak vélt terméket a próbanyomattal együtt juttassa vissza cégünkhöz, s azt a lehető legrövidebb időn belül bevizsgáltatjuk. Amennyiben a nyomtatás nem lehetséges, úgy kérjük, a hiba pontos leírását mellékelje bejelentéséhez. Amennyiben a bevizsgálás során megállapítást nyer, hogy a termék rendeltetésszerű használat mellett hibásodott meg, azt cégünk saját költségén kicseréli. A bevizsgálás átlagos időtartama 8–15 nap, de maximum 30 nap. Jótállási igénye bejelentésekor kérem, vegye figyelembe a következőket: nem vonható jelen jótállás alá az a nyomtatókellék, melynek töltöttségi szintje az előírt 25%-nál alacsonyabb (azaz 75%-nál többet elhasználtak belőle), ez minden esetben megvizsgálásra kerül tömeg alapján is. 

Nem minősül garanciális problémának az utángyártott/utántöltött/nem eredeti gyártó által gyártott tonerek, tintapatronok, egyéb nyomtatókellék esetében az, ha a nyomtatókészülék nem helyesen jelzi a patron telítettségét, de ettől függetlenül a nyomtatás még működik. Kompatibilitások, kapacitások jelölését mindenkor a gyártó cég által hivatalosan közzétett és az általa a termék csomagolásán feltüntetett adatok alapján adjuk meg. Minden erre vonatkozó adat, tájékoztató jellegű, azok pontosságáért és az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk! 

Eredeti nyomtatókellékek esetén a gyártó az eredeti kellékanyagok esetében (a gyártótól függően) a vásárlástól számított 3–12 hónapig vállal garanciát a termékeire. A termékekre vonatkozó hivatalos garanciális ügyintézést kizárólag az a hivatalosan kijelölt márkaszerviz biztosítja, ahol a hibásnak vélt kellékanyagot és a nyomtatókészüléket is bevizsgálják. Amennyiben megállapítást nyer, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, ebben az esetben a hivatalos márkaszerviz biztosít új kelléket vagy csereigazolást, amelynek birtokában cégünk is cserét biztosít Önnek. A jótállás és a garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell és be is kell tudnia mutatni a márkaszerviz részére a következő dokumentumokat: a vásárlást igazoló számla, a termék eredeti csomagolása (kivételt képez a nyomtatóhoz kapott kellék, melynek nincsen külön csomagolása). Részletes információkért forduljon a hivatalos márkaszervizekhez!